Telefoonnummer: 0181-316143
  • 35 Jaar ervaring in prothetiek
  • Specialist in kunst-en klikgebitten
  • Beste kwaliteit, eigen laboratorium

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
 
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties. 
 
Ingeval de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst op schrift stellen en aan partijen toezenden.
 
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
Contact

Mondzorgcentrum de Grave - Hellevoetsluis
Rijksstraatweg 90
3223 KB  Hellevoetsluis

Tel: 0181-316143
E-mail: info@mzcdegrave.nl
 

Openingstijden

Ma-do van 9.00-17.00 uur

 

© , Mondzorgcentrum de Grave - Hellevoetsluis | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd augustus 2022